onsdag 7 december 2011

Saker som betyder något

Saker som betyder något speciellt är ofta handgjorda, 
det finns liksom en känsla i föremålen.

Nämen, här sitter ju jag i fönstret. 
Allting finns där, ringen i ögonbryet, nitarna
runt halsen och säkerhetsnålarna i den trasiga
ärmen på skinnjackan.

Handmade by min allra käraste vän Diana och hennes
mor som födelsedagspresent till min 22-årsdag. En av
de mest uppskattade presenterna någonsin. 

På andra sidan fönsterbänken finns ett stenröse
som Oliver gjort när han gick på dagis. Den större
 stenen är en kopia av en riktig runsten.(som jag för
tillfället inte kommer ihåg namnet på)
Den har jag själv blästrat när jag gick min
sten & mineralutbildning.

Familjehjärtat som Isabelle gjorde när hon gick
på dagis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar