lördag 17 december 2011

Julbjörk

Julbjörken står så fint på sin plats i vardagsrummet sen någon vecka tillbaka och dekorerad för några dagar sedan.

Elva stycken istappar i olika storlekar hänger i  björken.



Färgen tillförs av ett enda, litet blodrött
hjärta.


Kitteln passar alldeles utmärkt som fot till
björken.

Julbocken är nästan identisk med Alea ;)

Jag gillar björken så mycket att den kanske får stanna kvar även efter julen, Johan tycker den är okej, likaså Isabelle, men Oliver gillar den inte alls.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag vill jättegärna komma i kontakt med er. Kan ni mejla mig? birgitta.wiik@kuriren.com

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
    Tack på förhand.
    Mvh//

    Hans-Åke på Aleka

    SvaraRadera