söndag 20 mars 2011

Johan knäckte en nöt

Idag förtjänar han mycket beröm min käre make.
Han kom på en sådan superbra idé inne i badrummet,
så enkel, så bra!
Han blev något förvånad när jag hakade på och godkände
hans idé och t.o.m öste beröm över hur bra han var. Det
blir så mycket bättre och luftigare lösning för våra
badrumsskåp det han kom på att vi ska göra.
Det var lite skillnad mot för tidigare i veckan när han
blev skitsur och tyckte att han alltid får dansa efter min
pipa! Jag förstår inte alls vad han menade med det ;)
Här grejar Johan på med den vägghängda toalettens
hänganordning. Sitthöjden kontrolleras innan det gipsas
bakom hänganordningen och den sedan byggs in.
(Plasten på väggen ska bort)
Toaletten är en Ifö Sign Art.
Duschutrymmet "Grottan" med schampoohyllan
som Johan byggt så fint.
Jag har spacklat, slipat och nu även målat väggen mot älven.
Ska bli så skönt att slippa den jäkla ställningen sen. Vi har ju
dock innertaket kvar och även fixet runt fönstren och till det
behöver vi också ställningen.
Vi har även tagit det lite lugnt i helgen och njutit av det fina vädret.
Vi fick besök av vänner från Luleå så vi grillade lite korv och hamburgare,
det blev dock ingen smaksensation direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar