fredag 8 oktober 2010

Badrumsinredning beställd idag

Bilder från Noro Scandinavia
Nu har vi beställt badrumsinredningen,
Noro Polo 900 badrumsskåp med vit, matt
ramlucka och tillhörande spegel. Det blev två
uppsättningar, en i högerutförande och en
i vänsterutförande.
Vi beställde även ett badkar med tassar
som barnen tycker är så otroligt fult. Lite
sura är de på mamma som ville ha
ett sådant istället för ett bubbelbad.
Vi beställde även två kranar och
en takdusch från Noro.
Nu behövs bara en toalett
och en handdukstork så är nog
badrummet komplett.
***
Vi hann även med en sväng till Jula för
att Johan skulle handla en bygg/kapsåg
och en cirkelsåg. Lite tråkiga inköp enligt mig,
men nödvändiga.
Jag hittade faktiskt en liten kärra som jag
tror kan komma till användning
för att köra värmepumpen och alla
vitvaror på plats i huset.
Jag var självklart tvungen att provköra den
lite för att se att det inte var obalans i däcken
(sånt hatar vi ju, eller hur Jolle?)
Efter att ha provkört ett par stycken
hittade jag till slut den bästa.
Givetvis den jag testade först.
Och jag hävdar starkt att det var
jag som fick den gamle gubben att
köpa en likadan kärra när han såg
mitt noggranna konsumenttest!
Här är den lilla fina röda kärran.

3 kommentarer:

  1. Hihi mamma ! Du är så rolig, jag tycker det var bra köp !!! Jag hoppas det blir klart fort ! // Isabelle

    SvaraRadera
  2. Haha, håller med Isabelle, du är för rolig =)
    Puss puss

    SvaraRadera
  3. En sån kärra är bra till sånt jag och Johan gillar=) (öl Johan, inget annat). Önskar vi kunde komma och hälsa på snart.

    SvaraRadera