söndag 17 januari 2010

Hur det började...

Det hela började med att vi i juli -09 hittade en tomt vid älven utanför Luleå. Vi blev eld och lågor och fick lånelöfte av banken. Sedan visade det sig att tomten låg under F21:s bullermatta och vi fick inte bygga mycket mer än de 35 kvadrat som var storleken på ett gammalt härbre som redan fanns på tomten. Några dagar senare ringde Johan mig på jobbet och berättade att en stuga vid älven i vår by var till salu. Jag visste vilken stuga det var och att det var ett kanonläge på den. Jag var dock inte intresserad eftersom syftet med vår eventuella flytt var att Johan skulle få kortare väg till jobbet. Johan övertalade mig ändå att vi skulle fara och titta på den, och tur var väl det. Vi såg möjligheterna och tänkte på hur det skulle kännas att få vakna med denna utsikt framför sig varje morgon... underbart! Vi hade tur och fick trots många spekulanter köpa stugan. Det underlättade nog lite att jag i mina gymnasieår i Luleå varit inneboende hos säljarna. De ville verkligen att jag och min familj skulle få köpa stugan. Det är jag väldigt tacksam för!

1 kommentar:

  1. Är du trött på att leta efter lån och bolån, eller har du ständigt blivit avvisad av banker och andra finansiella institutioner eller ett mikrofinansieringssystem. Med detta vill vi informera dig med 100% garanti om att vi erbjuder lån av valfritt belopp till en ränta på 2% per månad. Vi tillhandahåller LÅN för affärsutveckling. konkurrensfördel/verksamhetsexpansion. Se till att vi är certifierade, pålitliga, pålitliga, effektiva, snabba och dynamiska. och deltagande finansiär för fastigheter och all form av företagsfinansiering, vi tillhandahåller långfristiga lån på max två till femtio år och alla räntor samt beräknar och möjliggör årlig betalning E-post: loancreditinstitutions00@gmail.com .

    Vi erbjuder följande typer av lån och mycket mer;

    * Personliga lån (lån utan säkerhet)
    * Företagslån (lån utan säkerhet)
    * Konsolideringslån
    * Kombinationslån
    * Renovering

    För att kontakta för lånesökning vänligen svara med ditt e-post-ID så att jag kan skicka mer för ditt godkännande
    Tack, kontakta oss via e-post: loancreditinstitutions00@gmail.com
    ring eller WhatsApp: +393512114999

    SvaraRadera